Jak najbardziej profesjonalnie ćwiczyć i co jeść, żeby zbudować piękną sylwetkę? Jak to robić dobrze? O jakich sprawach najlepiej wiedzieć?

Jak najbardziej profesjonalnie ćwiczyć i co jeść, żeby zbudować piękną sylwetkę? Jak to robić dobrze? O jakich sprawach najlepiej wiedzieć?

Tak jest, iż duża liczba osób niezależnie od diety, celu ćwiczeń, nie pamięta, że nasz organizm, aby najlepiej funkcjonował potrzebuje paliwa. Dlatego zawsze musimy jeść śniadania, bo tym sposobem dostarczamy mu dużą ilość energii obowiązkowej do „rozruchu”.

więcej informacji

Autor: Miguel Discart
Źródło: http://www.flickr.com
Niezbędne, by w pierwszym posiłku było bardzo dużo węglowodanów złożonych, nawet jeżeli naszym celem jest zrzucanie kilogramów. To nie muszą być skomplikowane dania, najlepiej połączyć płatki gryczane, lub jaglane ze świeżymi, lub suszonymi owocami, garścią orzechów i to zalać mlekiem, albo jogurtem. Jak naszym celem jest budowa mięśni to każdy z posiłków powinien zawierać znaczącą porcję białka, nie może jednakże przekraczać 2g/kg masy ciała.

sport - widok

Autor: Miguel Discart
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli zaś marzy nam się zgrabna sylwetka (więcej), to też dobra będzie powiększona podaż białka, ale także tak zwany ujemny bilans energetyczny. Z pewnością także korzystnie zatroszczyć się o to, żeby ostatni z posiłków składał się jedynie z białka i zdrowych tłuszczy, bo przed snem nie trzeba nam węglowodanów, jakie przyczynią się tylko do zwiększenia zasobów tkanki tłuszczowej. Nie jest ważne czy uprawiamy fitness a może wysiłek bardziej po to, żeby zbudować tkankę mięśniową, po treningu wieczorem warto zjeść jeden, a nawet dwa posiłki. To dość zaskakujące dla osób, jakie szybko po skończonym treningu kładą się spać. A to błąd, ponieważ po skończonym treningu powinniśmy jak najszybciej uzupełnić substancje odżywcze. Zagwarantuje przykładowo duży banan.

Jak wiemy wszystko jednakże zależy od typu, intensywności i czasu trwania treningu. Najbardziej korzystnie, jak nie jesteśmy przekonani, jak można działać, zdecydować się na trening indywidualny. Trener zaprezentuje nam wtedy, jak ćwiczyć oraz co jeść po różnorakiej aktywności ). Dzięki temu będziemy wtedy bezproblemowo ćwiczyć i rozsądnie tworzyć swoją sylwetkę. Tacy trenerzy są w wielu miejscach naszego kraju, więc bez problemu można ich wynająć, zdecydowanie jednak w Poznaniu możemy odnaleźć najlepszych profesjonalistów. Jeżeli więc tylko mieszkamy nieopodal Poznania, to dobrze o tym pomyśleć. To może być dla nas najbardziej optymalne wyjście.
Comments are closed.