Crossfit – metoda na odpowiednią figurę

Crossfit – metoda na odpowiednią figurę

Wszyscy marzymy o wspaniałej figurze. Oglądamy różne czasopisma i podziwiamy zdjęcia światowych sław, które są w stanie się poszczycić doskonałymi kształtami. Przyrównujemy własne ciało do nich i popadamy w czarną rozpacz. Przede wszystkim, najczęściej zdjęcia w takich tabloidach to wynik profesjonalnego photoshopu. Poza tym, mnóstwo aktorów czy piosenkarzy swoją idealną sylwetkę zawdzięcza wielu zabiegom upiększającym. Dużo lepiej zadbać o własne ciało samodzielnie.

ćwiczenia

Źródło: http://www.sport-shop.pl/
Przez ostatnie lata powstało mnóstwo najróżniejszych zestawów treningowych. Każdy z nich posiada konkretne przeznaczenie i swoich wiernych fanów. Co sezon panuje zainteresowanie innym treningiem. Jeszcze kilkanaście lat temu najpopularniejszą formą treningu był sławny aerobik. Uwielbiały go przede wszystkim przedstawicielki płci pięknej. Dynamiczne podskoki w takt muzyki zapoczątkowały światową modę na zdrowy tryb życia. Niedawno święcił triumfy pilates. Jest to niezwykle lubiana forma rozciągania wszystkich partii ciała. To dosyć bezpieczna dyscyplina, jeżeli wykonujemy ją pod okiem odpowiedniego trenera. Trzeba również pamiętać o właściwym oddechu. Niedawno cały świat zwariował na punkcie crossfit. Ten plan treningowy łączy w sobie mnóstwo przeróżnych elementów. Jest to dyscyplina ogólnorozwojowa.Trenują ją również bokserzy, przygotowując się na zawody, czy żołnierze jednostek specjalnych, którzy tym sposobem dbają o swoją sprawność fizyczną. Również my możemy zastosować tę formę treningu. Jest on doskonały dla ludzi, którzy walczą z nadwagą. Z kolei, dla tych wszystkich, którzy w sporcie szukają ukojenia, zaleca się jogę. Ta starożytna forma ruchu pomogą uzyskać tak potrzebną w życiu codziennym równowagę oraz wycisza umysł.

Bez względu na to, który system nam najbardziej odpowiada, powinniśmy się właściwie przygotować do ćwiczeń. Nie zapominajmy o porządnej rozgrzewce. W czasie ćwiczeń należy pić dużo wody. Pamiętajmy, aby nie rzucać się od razu na głęboką wodę i stopniować poziom trudności. W przeciwnym razie następnego dnia zbudzimy się z ogromnym bólem w mięśniach jak ból w stopie. Istnieją domowe sposoby na zakwasy. Należy rozmasować bolące miejsce, wysmarować je specjalną maścią i pić dużo wody.

Comments are closed.