Wizerunki żołnierzy wyklętych na ubraniach coraz częściej. Sprawdź naszą propozycję

Wizerunki żołnierzy wyklętych na ubraniach coraz częściej. Sprawdź naszą propozycję

Fotografie żołnierzy wyklętych, slogany zagrzewające do walki, kotwica Polski Walczącej, odznaka Dywizjonu 303, herby Rzeczypospolitej i wiele innych symboli z godnością noszone na co dzień przeważnie przez mężczyzn – trend na tego typu ciuchy jest obecna wśród Polaków już od kilku lat i zatacza coraz szersze kręgi.

Odzież patriotyczna przeżywa swoje, oby nie „pięć minut”. Nierzadko można napotkać na zewnątrz osoby noszące koszulki, bluzy i kurtki z symbolami polskości, nieodzownie w barwach bieli i czerwieni. Zobacz co znaleźliśmy na temat: odzieże patriotyczne. W propozycjach producentów specjalizujących się w wyszywaniu tego rodzaju ubrań możemy spotkać ogromną ilość wzorów i rodzajów, które pozwolą w nieszablonowy sposób podkreślić jak bardzo jesteśmy dumni z bycia Polakiem. Tymczasem jeszcze dziesięć lat temu firm produkujących biało-czerwone ubrania było bardzo mało i nie były one sławne. Teraz jednak powstają nowe firmy i oczekujemy z zniecierpliwieniem na poszerzenie się oferty i świeże idee na tym rynku odzieżowym.

koszulka

Źródło: pixabay

Dla przykładu, Surge Polonia jest najstarszą z firm założoną oficjalnie w 2011 roku i jedną z popularniejszych w naszym kraju. Odzież tej firmy promują liczni sportowcy, zwłaszczazapaśnicy. Szyją oni ubrania dla zawodników MMA. Następną firmą jest Red is Bad, przeżywająca swój gwałtowny rozkwit. Startowali oni jako sklep internetowy, teraz mają kilka salonów w największych miastach naszego kraju. W odróżnieniu od popularnych sieciówek jak H&M czy Cropp, w trakcie szycia zwyczajnej bluzki z krótkim rękawem udział bierze aż kilkadziesiąt fachowców, w tym m.in. dziewiarze, krojczy, graficy, drukarze oraz szwaczki, a taka bluzka powstaje z najwyższej jakości – wytwarzanej wyłącznie na zamówienie – dzianiny. Toteż zainteresowany może być pewien, że zadbano o całkowicie fachowe podejście do koszulki jaką ma oraz, że posłuży mu ona przez długi czas – Wojownik.

Ale skąd taki sukces? Główne marki takiej odzieży odnoszą się oczywiście bezpośrednio do przeszłości naszego kraju i patriotyzmu. Red is Bad reklamuje się jako „marka dla ceniących wolność i dumnych z naszej historii”. Zaś Surge Polonia, której łacińska nazwa oznacza „Powstań Polsko” wymownie pokazuje swój priorytet.
Nie da się ukryć, że te nazwy trafiają do tysięcy ludzi, nie tylko dorosłych ale do młodszych. Dzięki tym firmom młodzież polska coraz bardziej interesuje się historią naszej ojczyzny.

Patriotyzm nareszcie jest modny, można otwarcie tak napisać. Bycie patriotą w naszym kraju nie jest już czymś dziwnym, śmiesznym ale czymś powszechnym i pochwalanym. Dlatego nie bójmy się nosić ubrań z orłem na piersi, nie zostaniemy wyśmiani.

Comments are closed.